Tax Consulting Brno, spol. s r.o.
Řípská 11d, 627 00 Brno – Slatina
Česká republika
tel.: +420 515 915 150
fax: +420 515 915 151

Daňový kalendář

úterý, 27. června

Spotřební daň

Daňové přiznání za květen 2016

 

úterý, 27. června

Daň z přidané hodnoty

Daňové přiznání a daň za květen 2016

 

úterý, 27. června

Energetické daně

Daňové přiznání a splatnost daně z plynu, pevných paliv a elektřiny za květen 2016

 

pátek, 30. června

Daň z příjmů

Odvod daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně za květen 2016

 

sobota, 1. července

Daň z příjmů

podání přiznání k dani a úhrada daně za rok 2015, má-li poplatník povinný audit nebo mu přiznání zpr

 

Kompletní vedení účetnictví

V oblasti účetní problematiky naše společnost poskytuje:

  • Podvojné účetnictví
  • Daňová evidence
  • Mzdová agenda
  • Zpracování podkladů pro DPH a zpracování přiznání k DPH
    zpracování souhrnných hlášení (měsíční, kvartální, roční)
  • Zastupování na úřadech - Finanční úřad, OSSZ, zdravotní pojišťovny
  • Zpracování měsíční závěrky, roční účetní závěrky

Zpracování účetnictví v naší firmě: převezmeme od Vás doklady, které pak řádně roztřídíme a následně zaúčtujeme. Po dohodě buď doklady vracíme zpět, nebo automaticky archivujeme.

Zpracování účetnictví ve Vaší firmě - Outsourcing: naše účetní dochází do Vaší firmy dle dohody a následně zpracuje doklady včetně zaúčtování.

Výhody externího vedení účetnictví:

  • Profesionalita při zpracování Vašeho účetnictví.
  • Úspora nákladů (neplatíte sociální a zdravotní pojištění za zaměstnance, prostoje zaměstnanců - dovolená, lékař atd.).
  • Neřešíte personální problémy s vlastní účetní.
  • Neztrácíte čas návštěvami úřadů.
  • Nemusíte udržovat provoz vlastní kanceláře SW, HW, kancelářské potřeby.
  • Nečelíte riziku úniku informací mezi zaměstnanci ani k obchodním partnerům.
  • Smluvní vztah firma - firma je na vyšší úrovni než zaměstnavatel - zaměstnanec.
  • Nestaráte se o to, zda vyšel nový zákon - o tyto informace se staráme my.
  • Při účetní chybě, která by Vám způsobila škodu, máte smlouvu s naší firmou a my Vám prokazatelně způsobené škody plně hradíme.
  • Jako firma nemůžete být pojištěni proti škodám způsobeným vlastním účetnictvím.

Nevýhody externího vedení účetnictví:

  • Stav Vašeho účetnictví a tedy i hospodaření firmy dostáváte s určitým zpožděním s výjimkou zpracování účetnictví na serveru.
  • Musíme se občas sejít k předání dokladů od Vás a výstupních informací od nás.
  • Nemáte okamžitou dostupnost informací. Může se ale stát, že informace od nás budou přesnější a rychlejší než od účetní, která pracuje ve vedlejší kanceláři.

 

Tax Consulting Brno, spol. s r.o. - Vedení účetnictví, daňové a ekonomické poradenství - 2011